De Droomreis - Reisverslagen van Linda Reijnders - WaarBenJij.nu De Droomreis - Reisverslagen van Linda Reijnders - WaarBenJij.nu

De Droomreis

Ik volg mijn hart en de roep van de dolfijnen. Zij hebben mij naar Bimini gebracht, een klein eiland in de Bahamas. Temidden van mijn dolfijnen zal ik hier de mensen leren kennen, de mysteries van Atlantis ontrafelen en geheimen en schatten opduiken vanuit de bodem van de zee. Ik schrijf hierover een boek en maak een film, om deze droomreis met jullie te kunnen delen! Dol-fijne liefs, Linda Solimara.

Recente Reisverslagen:

21 Februari 2011

Ik ben in Bimini, dichtbij mijn dolfijnen!

28 Mei 2008

Linda in Hilversum! adreswijziging

24 April 2008

Terug naar Nederlandje!!!

12 Februari 2008

adres

10 Februari 2008

terug in corralejo! jeuj..
Linda

Liefs! xxx

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 31817

Voorgaande reizen:

11 Februari 2011 - 11 Mei 2011

De Droomreis

Landen bezocht: