Foto's geplaatst - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Linda Reijnders - WaarBenJij.nu Foto's geplaatst - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Linda Reijnders - WaarBenJij.nu

Foto's geplaatst

Door: Linda Reijnders

Blijf op de hoogte en volg Linda

05 Maart 2007 | Ghana, Tamale

Hoi allemaal!

Nou, t is gelukt hoor, ik heb de foto's geplaatst, en toegevoegd aan het vorige bericht. Het zijn er zestien in totaal.

Wat ik in mn vorige bericht nog vergeten ben te vertellen, is dat ik ontzettend blij ben met het geweldige pakket uit Nederland, mama, Klaas, Anna, en wie er verder nog aan meegewerkt heeft, ontzettend bedankt! Het is super om de kinderen zo blij te zien met alle dingetjes. De maskers hebben we vorige week gemaakt, en ook de mondharmonica's vallen erg in de smaak. Vandaag hebben we bootjes gevouwen van de vouwblaadjes, en ook de kleurpotloden, het gekleurd papier, de lijm, de lolly's, het is te veel om op te noemen, en dat had ik echt nooit verwacht! Er was zo weinig (zeg maar gerust: niets) op het schooltje, dus dit is echt meer dan welkom. Ik heb ook al een paar foto's toegevoegd van de spullen die we hebben gebruikt. Volgende week zal ik ook foto's toevoegen van de andere dingen die ik tot nu toe met mijn ingezamelde geld heb aangeschaft, zoals de computers in het computerlokaal, de boekjes, etc.

En ik heb een foto's toegevoegd van m'n vlechtjes, hihi, dan hebben jullie een beetje een idee van hoe ik er nu uit zie. Ze hebben het zaterdagochtend gedaan, met drie vrouwen, en ze zijn vier uur bezig geweest. Pff, beetje pijnlijk, maar toen het er eenmaal in zat helemaal niet meer hoor! Ik voel het helemaal niet, alleen 's nachts met slapen is het wat irritant ;-).

Nou, jullie horen snel weer van me, take care.

Dikke knuffel,
Suhuyini.

  • 05 Maart 2007 - 17:38

    Ymke:

    Het went Linda écht!!
    Over 3 weken voel je er niets meer van. ;)

  • 05 Maart 2007 - 18:13

    Klaas Anna En Tom:

    supper leuk kapsel!!!!!
    Ik vind het leuk om de fotos te zien van de kinderen met de maskers en mondharmonicas ik maakte me al zorgen dat het mischien niet was aangekomen. ben blij dat de kinderen het leuk vinden groetjes en knuffel van klaas anna tom

  • 05 Maart 2007 - 18:29

    Brenda:

    Leuk, leuk!

  • 13 Maart 2007 - 15:26

    Hanno:

    Je mag de brievenbus weer in de gaatjes houden. Liefs. Groet aan Ymke & Annet en aan ieder die deze ook van mij wil ontvangen! XxX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Liefs! xxx

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 31797

Voorgaande reizen:

11 Februari 2011 - 11 Mei 2011

De Droomreis

Landen bezocht: