adres - Reisverslag uit , van Linda Reijnders - WaarBenJij.nu adres - Reisverslag uit , van Linda Reijnders - WaarBenJij.nu

adres

Door: Linda Reijnders

Blijf op de hoogte en volg Linda

12 Februari 2008 | ,

Hoi hoi mensen!!

Bedankt voor alle leuke reacties alweer!

(ps ymke, lekker thee! wel de groene thee met n vleugje citroen van pickwick he, das echt mn lievelingsthee;-) ).

(Nelleke: bedankt voor de leuke reacties steeds! hoe is het met jou? nee, ik ben nog niet aan schilderen toe gekomen, ook geen verf bij me, alleen krijtjes en papier, maar wie weet de komende tijd iets meer. ik ben nog steeds continue aan het rondkijken en orienteren in ieder geval, en ik weet dat ik niet op dit eiland zal blijven na de zomer.)

Ik wil nog even mn adres doorgeven. Heb ik niet eerder gedaan, omdat ik steeds verkaste, en niet wist hoe lang ik bleef. Maar nu heb ik t wel naar mn zin, dus hier blijf ik denk ik wel een aantal maandjes. Dus, als je post wilt sturen (leuk leuk leuk!!!), kan dat naar dit adres:

Lobos Bahia Club
Linda Reijnders
Avda. Gran Canaria 2
35660 Corralejo
Fuerteventura - Islas
Canarius Espana

En nog een keertje mn telefoonnummer, waarop ik te bereiken ben:
0034-693257815
Overdag staat ie vaak op stil, omdat ik dan aan t werk ben, maar je kunt altijd smsen!!

Nou, tot snel allemaal,
lieve groetjes Linda!

  • 13 Februari 2008 - 12:28

    Fokje:

    Gewoon even laten weten wat een wereldmeid ik je vind!

  • 18 Maart 2008 - 15:39

    Hoi:

    wat ye been doing

  • 18 Maart 2008 - 15:43

    Hoi:

    wat ye been doing

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Liefs! xxx

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 31827

Voorgaande reizen:

11 Februari 2011 - 11 Mei 2011

De Droomreis

Landen bezocht: