Foto's!! En fijne kerstdagen gewenst! - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Linda Reijnders - WaarBenJij.nu Foto's!! En fijne kerstdagen gewenst! - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Linda Reijnders - WaarBenJij.nu

Foto's!! En fijne kerstdagen gewenst!

Door: Linda Reijnders

Blijf op de hoogte en volg Linda

20 December 2006 | Ghana, Tamale

Hoi mensen!
Hoe gaat het daar bij jullie? Hier iets minder, ik ben ziek sinds maandag. Wat het is weet ik niet, ik weet alleen dat het geen malaria is (heb me laten testen), dus waarschijnlijk iets verkeerds gegeten of misschien een bacterie ofzo. Niets ernstigs hoor, gewoon een beetje grieperig en erg last van mn maag, maar ja, dat kan ook snel hier natuurlijk. Daarom houd ik t kort dit keer, want zaterdag moet ik natuurlijk wel weer helemaal beter zijn, als we gaan reizen!! Maar ik denk dat dat wel lukt, t is pas over een paar dagen.
Ik wilde nu alleen even wat foto's uploaden, want mn fotoruimte is eindelijk uitgebreid, jippie! Aan dit bericht zal ik wat leuke foto's van de kinderen van mn werk en van mn huis toevoegen en aan de vorige berichten voeg ik ook nog wat foto's toe.
Nou, als ik jullie niet meer spreek voor de kerst (ik denk t niet, want we vertrekken zaterdag al), dan wens ik jullie heeeele fijne kerstdagen toe, met veel lichtjes en lieve mensen om jullie heen! Als ik in t zuiden ben, tusesn kerst en oud en nieuw, zal ik proberen even iets van me te laten horen. k heb er heeeeel veel zin in, met kerst zitten we in de sahara suite in Kokrobite beach. K ben benieuwd. K zal even aan jullie denken als ik in mn bikini onder de kerstboom zit, hihi! ;-)
Nou, dan ga ik nu verder met de foto's uploaden en daarna nog wat rusten, spreek jullie snel weer. Hele fijne dagen gewenst!

Veel liefs,
Linda!

  • 20 December 2006 - 14:41

    Fred:

    hallo Linda.
    heb je foto,s gezien en zo te zien val je in je rol .Dat je ziek bent is niet zo leuk maar zal ook weer over gaan .
    Als ik die kinder koppies zie zijn ze al vertrouwd geraakt met je.
    Wens je verder veel plezier toe
    prettige kerstdagen en een mooie oudejaars en gelukkig 2007.

    fred

  • 20 December 2006 - 17:16

    Cindy :

    Hoi Linda,

    Wat indrukwekkend om allemaal mee te maken!!
    Geniet ervan en niet te lang ziek blijven :)
    En natuurlijk fijne dagen en heel veel goede wensen voor het nieuwe jaar!!
    Ook van mn moeder.

    Groetjes Cindy (indianenwinkeltje :)

  • 20 December 2006 - 20:36

    Brenda:

    Hoi, jij ook fijne feestdagen daar! leuk om je verhalen te lezen.

  • 20 December 2006 - 20:49

    Mam:

    mooie foto`s Lin.
    zo gaat het allemaal nog meer leven voor ons!
    wat een schattige kindertjes!
    big hug mam

  • 21 December 2006 - 11:42

    Hanno:

    Bedankt voor je superlieve kaart.Beterschap.Ik zend je Licht. Een hele dikke kerstknuf. xxx

  • 21 December 2006 - 14:18

    Therese:

    He Lin, wat een mooie fotoreeks zeg ...

    vanmorgen envanmiddag heb ik 3x 1u.20min les gegeven voor noorderpoortcollege
    Vet tof is het geweest ...
    ik wens jou natuuurlijk een hele culturele kerst en een te gek 2007!!
    veel liefs therese

  • 28 December 2006 - 12:31

    Johan En Yvonne:

    Hoi Linda,

    Leuke foto's! Je hebt het duidelijk naar je zin daar. Jammer dat je je niet lekker voelt. Hopelijk knap je gauw weer op.

    Liefs van ons

  • 28 December 2006 - 18:46

    Myrthe:

    hey linda, vettof dat je in ghana zit. lijkt me helemaal het einde! ik wens je veel plezier

    groetjes

  • 28 December 2006 - 20:58

    Fam. V/d Broek:

    Moi Linda,
    Hier een berichtje van een vreemde. Van je opa hoorde ik dat je in Tamale zit waar onze dochter kortgeleden ook naar toe is geweest. Naar aanleiding daarvan heb ik je een mailtje gestuurd. Dus als je dit eerder leest weet je dat er in je mailbox ook een berichtje staat van ons. Wat ik daarin vergeten ben is: Een goede (warme) jaarwisseling gewenst en alle goeds voor het nieuwe jaar! Een hartelijke groet van ons uit Wagenborgen, Marja & Mattheus, Mirjam Judith en Esther van der Broek

  • 29 December 2006 - 15:49

    Hanno:

    Alvast een heel goed oud en nieuw. Laat de onvoorwaardelijke liefde tot bloei komen daar in 2007. Megaknuf. xxxxx

  • 02 Januari 2007 - 14:05

    Hanno:

    Gelukkig Nieuwjaar!!!!!!!
    Hopelijk ben je weer helemaal de oude Lin.
    Anders zend ik je bij deze een hele grote Lichtbol vol energie. Alle goeds voor 2007. Lieve groet Hanno

  • 10 Januari 2007 - 14:50

    Renny, Lianne, Mark:

    Hej slimpie!!! We missen je vet erg.
    Wat een leuke foto's! Vooral die ene met dat aapje! Vet leuk!
    Naja we wensen je nog veel plezier daar in het verre Gana!
    Kussies Renny, Lianne en Mark.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Liefs! xxx

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 31839

Voorgaande reizen:

11 Februari 2011 - 11 Mei 2011

De Droomreis

Landen bezocht: