een paar weken verder... - Reisverslag uit , van Linda Reijnders - WaarBenJij.nu een paar weken verder... - Reisverslag uit , van Linda Reijnders - WaarBenJij.nu

een paar weken verder...

Door: Linda Reijnders

Blijf op de hoogte en volg Linda

15 December 2007 | ,

hoi hoi allemaal!!!

Hoe is het met jullie? Al in kerstsfeer? ik niet haha, ondanks de chique kerstversiering hier in het hotel.

Eindelijk weer een mail van me, nadat ik overstroomt werd met mailtjes of ik nog wel leefde en of alles goed gaat. Ja hoor, alles gaat hier goed. Ik heb het alleen zo druk dat ik geen tijd heb gehad om achter de computer te kruipen, sorry sorry sorry!!

Maar ik ben nu een avondje vrij, en morgenmiddag en avond ook, dus even wat uurtjes voor mezelf, en tijd om een berichtje te plaatsen, lekker..

De cursus is goed afgelopen de eerste week. Tegen het eind van de week begon ik het steeds meer naar mn zin te krijgen, ondanks dat t een intensieve week was. Zondag waren we vrij, en maandag werden we naar de hotels gebracht, sommige mensen naar lanzarote, anderen naar tenerife, en ik was blij dat ik op Fuerteventura mocht blijven, want dit is het rustigste eiland, en ook mooi qua duinen en palmbomen enzo.

Ik ben nu al weer drie weken in dit hotel, en al weer heel wat gebeurd in die tijd, teveel om in dit berichtje allemaal te noemen. Ik werd eigenlijk overal meteen middenin gestort, meteen maandagmiddag repeteren voor de show, want op donderdag zou ik die al doen.
dansen, dansen, dansen, maar wel leuk, want t is mn passie. Op dinsdag begon ik met werken in de miniclub, wat ik tot nu toe hier elke dag doe. Dit is een groot hotel, luxe, met negen entertainers. een heel groot podium, theater, veel shows, afwisselend professionele shows en shows door het entertainmentteam. omdat er zoveel entertainers zijn, heeft ieder zn eigen werkgebied, de een doet de miniclub (kinderen) de ander sport, fitness, maxiclub (oudere kinderen), games, enz. ik werk met de kleine kinderen, we hebben elke week een aantal themadagen, zoals piratenthema, etc, en ik doe ontzettend veel spellen met ze, we doen veel creatieve dingen, gaan vaak naar t strand, etc. T gaat allemaal zo snel, dat ik soms niet besef wat ik allemaal meemaak. ik ren in indianenkleding met de kinderen naar t strand, doe waterspellen in het thema van olympic day, verkleed in een lange jurk, of met een grote hoed op en een wijde piratenbroek aan en vraag me dan ook nog af waarom de mensen op strand zo naar me kijken, je vergeet t gewoon, haha.
Verder dans ik elke avond de minidisco als clown. Er zijn standaard dansen, die je elke avond weer danst, zodat de kinderen de liedjes herkennen, zoals hoofd, schouders knieen teen, maar dan heel uitgebreid.
Daarna reiken we diplomas uit voor de activiteiten van de dag, en daarna om half tien begint de show.
Ik heb nu een paar shows gedaan, de eerste week op donderdag en vrijdag, dat was cinemania. allerlei beroemde nummers uit films, zoals sisteract, elvis, etc.
vorige week heb ik bluesbrothers gedaan, veel jazz en blues dansen, moest ik in 1 dag leren, 8 dansen! maar t is gelukt, pff.
Ook heb ik al een paar sketch shows mee gedaan, komedie, maar acteren is niet mijn ding, pff, hoe meer ik probeer grappig te zijn, hoe minder t lukt, haha.. afgelopen donderdag en vrijdag heb ik weer cinemania gedaan.
nu zijn we elke ochtend en middag aan t repeteren voor een nieuwe show, latino fever, die we met kerst doen.
O echt, jullie willen niet weten hoe t er aan toe gaat als ik me in panties moet hijsen, en dan na elk nummer naar de backstage ren om een of ander strak jurkje of wat dan ook aan te doen, das echt niets voor mij haha, hoge hakken, panties. en ook de werkkleding die we overdag dragen, is pff erg kort, op die momenten ben ik toch even blij dat er 26 kilo af is, haha :-), maar dan nog..

De werkdagen hier zijn van half acht tot tien repeteren, dan van kwart over tien tot 1 ochtendprogramma, dan eten, dan van half 2 tot 3 repeteren, dan van drie tot vijf middagprogramma, dan vrij tot half acht, maar nog wel in die tijd diplomas schrijven, voorbereiden voor show, etc, douchen, eten, en weer beginnen, tot 12 uur. Dan vaak nog een drankje, etc, etc.

o ja, ik heb ook een spaans nummer, dat is het volgende:
0034-693257815

Ik blijf niet in dit hotel, ik ga waarschijnlijk volgende week terug naar corralecho, het noorden van het eiland, en wordt in een ander hotel geplaatst. Daar ben ik echt heel blij mee, want ik voel me niet echt thuis in dit hotel, t voelt alsof ik niet echt op mn plek ben hier, en ik vind de omgeving hier ook niet zo leuk. in corralecho was t mooier, en is ook veel meer te beleven.
Dus dat is echt een opluchting voor me.

Nou, ik laat jullie wel weten hoe het met me gaat in het noorden. Ik zal niet wekelijks een bericht plaatsen, en ook niet tweewekelijks, daarvoor heb ik helaas te weinig vrije tijd, maar jullie horen echt zo snel mogelijk weer wat van me. En ik probeer ook echt deze week jullie nog wat persoonlijke emails te sturen of krabbels op hyves te zetten hoor!

Tot snel he, en geniet van nederland in kerstsfeer. Als t niet meer lukt om voor kerst nog een bericht te plaatsen, dan alvast heeeeeeele fijne en goeie kerstdagen gewenst, en tot horens!!

Heel veel liefs en knuf,
Linnnn

ps rianne, ik mis jullie ook, de bodyjam, en de spinning :-). doe iedereen de groetjes van me!!! gelukkig dans ik hier ook veel, is erg leuk.

ps yvonne ik weet mn verblijfadres nog niet, omdat ik ga verhuizen. sorry! maar e'card is ook goed hoor, liefs!

bedankt voor al jullie lieve reacties, xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 16 December 2007 - 08:32

    Ymke:

    Ik zag je gisteravond 'eindelijk'online. Ik heb je niet aangesproken omdat ik weet dat je zo druk bent. Meid, wat een activiteiten. Alleen van het lezen raak ik al lichtelijk vermoeid. ;)
    Ik hoop voor je dat je terug mag naar Corralecho. Betekent dat dan ook dat je opnieuw 46 dansen moet leren??

    Linda ik wens je een gezegende tijd vol van Licht en Liefde. Een knuffel vanuit mijn hart,
    Ymke

  • 16 December 2007 - 12:47

    Anna:

    Super leuk om weer je avonturen te lezen.
    We wensen je een fijne kerst en alvast en gelukkig en gezond 2008
    groeten van klaas anna en tom

  • 16 December 2007 - 14:31

    Nelleke:

    Wat een wereld van verschil met Ghana zeg, dat lijkt me een hele verandering. Kan je er al een beetje achter komen of het wonen daar of in Spanje iets is wat voor je weggelegd is? Het lijkt me wel dat jij daar toch hele andere dingen wil gaan doen dan wat je nu doet. En 26 kilo afgevallen, vertel......!
    Inmiddels vriest het hier en denk ik terug aan een jaar geleden toen ik op punt van vertrek stond.Vorige week info gegeven aan nieuwe vrijwilligers tijdens de info van NorGhaVo. Was weer leuk.
    Nou, heel veel plezier, ook in het volgende hotel en de groetjes van Nelleke.

  • 17 December 2007 - 09:20

    Femke:

    pfff wat een verhaal zeg. Erg leuk maar ook erg vermoeiend lijkt me. Precies wat Nelleke zegt, wat een verschil met Ghana zeg. Daar ging het ietsie pietsie langzamer...haha.
    Nou heel veel succes en jij ook fijne feestdagen (hopelijk met een beetje rust).

    doei
    x Femke,3

  • 18 December 2007 - 21:04

    Femke 2:

    He Lin,
    Klinkt allemaal erg leuk, wat maak je een hoop mee zeg! Probeer ook af en toe tijd voor jezelf te nemen...
    In NL is het lekker koud, heerlijk na al die regen ...
    Ik vertrek 29 dec voor 3 weken naar Argentinie en Chili met Leo, dus nu nog even druk om alles af te ronden.

    Liefs en hou je taai!
    Femke 2

  • 21 December 2007 - 08:56

    Eveline:

    Klinkt allemaal erg leuk!! Probeer er wel van te genieten he! Krijgen we binnenkort ook foto's van je mooie danspakjes enzo?
    Groetjes Eveline

  • 23 December 2007 - 14:45

    Renny:

    goh lin als ik dit allemaal lees ben ik al moe. laat staan dat ik het moet doen. petje af hoor!succes en fyne feestdagen!gr. renny lianne en mark en maarten
    kusjes

  • 28 December 2007 - 13:51

    Frédéric:

    Hola Linda

    Ik zat eens op google te surfen naar commentaar over Acttiv Leisure Projects...Ik wou eens weten of je het daar zo goed vind? Want ze hebben aan mij gevraagd voor naar Lanzarote te gaan, maar ik ben aan het twijfelen. Vooral omdat het echt weinig verdiend, maar is het de moeite ginder??
    Graag zou ik eens willen weten of je alles possitief vind? Zo te zien op je profiel denk ik ook wel zo over "belgie ipv nederland" dan haha

    Ik hoop op een reactie van uw
    Men email adres is arunadindane@msn.com

    Alvast bedankt, veel succes ginder nog
    En prettige feestdagen he

    Adios Frédéric

  • 04 Januari 2008 - 09:48

    Miranda (Body-Jam):

    Heb je eindelijk gevonden!!
    Wat maak je veel mee Geweldig!!!

    We missen je wel hoor op dinsdagavond (Ineke en ik)

    Wij gaan er volgende week weer tegenaan want de kerst heeft weer een kilootje extra meegegeven (balen)

    Geniet ervan groetjes Miranda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Liefs! xxx

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 31840

Voorgaande reizen:

11 Februari 2011 - 11 Mei 2011

De Droomreis

Landen bezocht: