Linda in Hilversum! adreswijziging - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Linda Reijnders - WaarBenJij.nu Linda in Hilversum! adreswijziging - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Linda Reijnders - WaarBenJij.nu

Linda in Hilversum! adreswijziging

Door: Linda Reijnders

Blijf op de hoogte en volg Linda

28 Mei 2008 | Nederland, Hilversum

Hoi hoi allemaal,

Ja, jullie lezen het goed, ik woon nu in Hilversum sinds twee dagen. De eerste twee weekjes toen ik terug was heb ik natuurlijk heerlijk vakantie gevierd in Stadskanaal bij mn moeder. Ondertussen bekeek ik kamers per mail, maar al vrij snel was ik er achter dat ik het liefst naar hilversum ging. Omdat het goed voelt daar, heel centraal ligt en niet zo stads is als bijv arnhem of utrecht (groener en iets minder druk). twee dagen naar kamers gekeken, en de tweede dag zat er een kamer tussen die erg naar mn zin is, omdat ie twee straten van t centraal ligt, en k mn eigen keukenblokkje, douche en toilet heb. en toen ging het allemaal in eens heeeel snel...

K zal jullie even mn nieuwe adres laten weten, dat is t volgende:

Linda Reijnders
Prof. Poelsstraat 33
1221 HR Hilversum
lindareijnders@hotmail.com
Tel: 06-21448575

Wel erg spannend nog allemaal hoor, omdat ik hier nog niemand ken (wel in de omgeving van hilversum gelukkig), en nog geen werk heb. Maar dat is juist ook weer de uitdaging, en ik weet zeker dat ik volgende week wel aan het werk ben en mensen leer kennen. Ik zie dit als een (half)jaar waarin ik even de kans heb om wat zaken op orde te stellen, zoals even sparen, misschien mn rijbewijs en een autootje, laptop kopen en een beginnetje maken met mn boek en kunst in nl. En om goed voorbereid uiteindelijk weg te kunnen gaan naar een warm engelssprekend land, met wat centjes in mn zak.
Dus... dat wilde ik jullie even vertellen. Als jullie zin hebben om een keer langs te komen, laat maar weten, iedereen is welkom op mn nieuwe plekje!!!! En nogmaals sorry dat ik nog niet eens iedereen van jullie weer heb gezien nadat ik terug ben, maar t ging ineens onwijs snel met verhuizen enzo. Dat komt allemaal nog wel hoor!

Tot snel en veel liefs.

  • 07 Juni 2008 - 10:49

    Femke:

    He Linda,
    Dat is ook snel gegaan, lijkt mij leuk om eens af te spreken.. aangezien we nu wel heel dicht in de buurt van elkaar wonen. Ik wil je huisje natuurlijk wel even bewonderen.

  • 07 Juni 2008 - 17:54

    Nelleke:

    Hallo Linda,
    Gefeliciteerd met je nieuwe huis! Ik kom wel eens in Hilversum en vind het er leuk, ik hoop dat je je draai kunt vinden
    Liefs, Nelleke

  • 25 Februari 2009 - 07:41

    Stefanie:

    hey lin hoe is het nou verder?! we moeten nog steeds een x meeten erg gezellig lijkt mij dat!! werk nog steeds op schiphol.. (K)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Liefs! xxx

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 520
Totaal aantal bezoekers 31825

Voorgaande reizen:

11 Februari 2011 - 11 Mei 2011

De Droomreis

Landen bezocht: