ehm, ja ook nog een gelukkig nieuwjaar he!! - Reisverslag uit , van Linda Reijnders - WaarBenJij.nu ehm, ja ook nog een gelukkig nieuwjaar he!! - Reisverslag uit , van Linda Reijnders - WaarBenJij.nu

ehm, ja ook nog een gelukkig nieuwjaar he!!

Door: Linda Reijnders

Blijf op de hoogte en volg Linda

11 Januari 2008 | ,

GELUKKIG NIEUWJAAR!!!

Ehm, haha, beetje laat he. Nou ja, beter laat dan nooit. Hoe waren jullie kerstdagen en oud en nieuw en hoe is t met jullie allemaal?

Met mij gaat t goed. Ik werd ineens heel snel overgeplaatst voor kerst. Eerst kreeg ik te horen dat ik de week er op al weg zou gaan. De volgende dag werd me verteld dat ik naar t zuiden zou gaan ipv naar het noorden. De volgende dag zat ik in de auto, op weg naar de politie, om een nie nummer aan te vragen en werd me verteld dat ik de dag er op al zou verhuizen! Stress! Eerst nog werken en om 12 uur snachts na het werk ineens al mn spullen inpakken, wat natuurlijk ineens veeeel meer leek dan toen ik het in nl in mn koffer deed, hm.
Nu zit ik hier al weer 3 weken realiseer ik me ineens, tjee, t gaat echt snel. Ik durf t haast niet te zeggen haha en wil niet te negatief klinken, maar ik heb t hier veel minder naar mn zin dan in t vorige hotel, k vind t hier echt niet leuk! De omgeving hier is nog veel rustiger dan waar ik eerst was, dus ik weet niet zo goed waarom ze me hier geplaatst hebben, er is hier echt niets. Verder is t hotel niet leuk, onze chef is geen gemakkelijk mens, er zijn veeeel duitse gasten en mn duits is zooo slecht, en in de miniclub is bijna geen materiaal hier. onze chef is heel chaotisch en erg oneerlijk, waardoor we weinig vrije tijd hebben. En doordat we niet in het hotel wonen, verliezen we ook nog een half uur per dag aan lopen van en naar onze appartementen. Door dat alles is onze enige vrije tijd tussen 6 en half acht. En dat is echt te weinig. In dit hotel doe ik de miniclub alleen, dat heeft als voordeel dat je lekker je gang kunt gaan, maar als ik 20 kinderen heb, tussen 4 en 12 vind ik t toch wel pittig hoor, vooral als je ziet dat er bijna geen materialen zijn in deze miniclub.
De miniclub hier is een huisje op t strand, een paar meter van t hotel, dat is wel mooi, en t contact met de kinderen is echt super leuk. vooral als je dan de minidisco danst, en ze komen naar je toe rennen, of ze herkennen je als je de show danst en komen naar je toe met hun ouders.
Verder is het team hier wel leuk hoor, we zijn met vier plus onze chef. een gaat volgende week terug naar belgie, dus dan zijn we met drie over. En ik heb ook al aangegeven dat ik weg wil, naar corralecho of naar t midden, wat mij betreft kan dat niet snel genoeg zijn.
Zo, dat was genoeg negativiteit. Ik ga er voor in dit hotel, totdat ik ergens anders geplaatst wordt, en maak er het beste van. Ik heb hier wel al heel veel geleerd in deze drie weken, want omdat het een driesterren hotel is, zijn de gasten heel anders. Minder afstandelijk, en daardoor meer contact met ze, en mn duits is ook al verbeterd.
Verder heb ik al veel nieuwe shows geleerd. Met kerst hadden we bijv Beauty and the beast, wat we in vier dagdelen hebebn geleerd, en ik was belle, en was dus in alle dansen en had veel playbacks. Het ging fantastisch goed en was super leuk om te doen, het publiek was onwijs enthousiast.
Verder is hier de afgelopen twee weken een coordinator geweest, nederlands, die ons heeft geholpen om het niveau van de animatie wat omhoog te helpen, en ik heb nog steeds een goed contact met hem. Hij woont op Tenerife, en binnenkort ga ik hem daar opzoeken, dat is leuk, om een beetje een netwerk te krijgen hier.
Verder heb ik de show we will rock you geleerd, met veel rock en hiphop, en metropolis, en grease, en saturday night fever, en nigthlife. Echt leuk om te doen hoor! En ik heb al veel leuke foto´s gemaakt, maar die voeg ik een andere keer even toe.

Ik heb t wel naar mn zin in Spanje, t weer is hier heerlijk en t ziet er allemaal heel mooi uit. Nu nog naar een andere plek, ander hotel, waar ik een betere chef heb en meer vrije tijd, dan is t helemaal goed, maar ik weet zeker dat dat helemaal goed gaat komen, en dat ik hier ook niet voor niets ben geplaatst.
Dus, nou, tot snel, en ik laat jullie horen waar ik terecht ben gekomen en hoe t met me gaat. Ik hoop dat daar in NL alles goed is, take care en veel liefs!

(Nu ga ik nog even lekker slapen, en daarna de simpsons kijken op de laptop van mn kamergenoot, haha, want ik ben lekker vrij vandaag!!)

xxxxxxxxxxxxxxxx Linda :-)

  • 11 Januari 2008 - 16:45

    Ymke:

    Geniet van je vrije dag lieve Linda. Je hebt hem meer dan verdiend!!

  • 11 Januari 2008 - 16:52

    Bennie :

    hahah jha maaar niet leuk neej dat je opeens wert over geplaatst naar een andere hotel maar jha hadden ze daar ook vuurwerl

  • 11 Januari 2008 - 22:22

    Theresedesiree:

    Haai Linda ,jij ook nog een heel goed 2008 toegewenst .!tjonge jonge wat zuljij strax een zelfsatamdige dame zijn ...best pittig voor het ander geslacht denk ik ahhaha geeft niets hoor lekker jezelf zijn en ik vind je cool ...Respect voor je ondernemings lust en kracht ...greetz therese

  • 12 Januari 2008 - 20:43

    Lein:

    Hai lieve Lin,
    Gelukkig nieuwjaar...ook al ben ik een beetje laat! hi hi.
    Wat balen dat je het even niet helemaal naar je zin hebt.
    Ik hoop dat je snel een nieuw hotel weet te vinden of een andere CHEF! Dat is toch niet te geloven.?

    Ik vind het wel heel stoer dat je evengoed Duits probeert te spreken met al die kinderen...knap hoor!
    Ik heb vandaag de Colombianen uitgezwaaid op Schiphol, want ze waren hier 3 weken in Nederland. Een geweldige, bijzondere tijd beleefd, net als in de grote vakantie in Colombia bij hun.

    Lievie, ik zal het nu eindelijk wat rustiger hebben, echt? hi hi...dus ga je ff persoonlijk mailen. Dikke kus, marjolein (Ghana)


  • 16 Januari 2008 - 13:53

    Marileen:

    Hola Linda,

    Ik was even op google aan het zoeken naar mensen die voor acttiv werken en toen kwam ik op jou site. Ik vertrek namelijk 10 Februari naar Gran Canaria om ook voor acttiv te gaan werken. Ik was benieuwd hoe jij het vind om voor deze organisatie te werken enz.

    Als ik het goed lees heb je het opzich wel naar je zin toch???

    Ik zou het leuk vinden om wat van je te horen :)

    Adios,

    Marileen

    marileen88@yahoo.com

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Liefs! xxx

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 31832

Voorgaande reizen:

11 Februari 2011 - 11 Mei 2011

De Droomreis

Landen bezocht: